Att vara värd på Utnarm ger dig värdefulla erfarenheter inför framtiden genom att arbeta med studenter och företagsrepresentanter i fartfyllda situationer. För att genomföra Utnarm på bästa sätt söker vi flera olika typer av värdar, vars arbetsuppgifter finns beskrivna nedan. Hittar du någon värdpost som passar dig, ta chansen att engagera dig för att skapa en inspirerande karriärmässa som är en mötesplats för företag och studenter.
Ansökningsperioden öppnar den 25:e augusti och stänger den 14:e september.
Som en del av att vara värd för Utnarm ingår det för alla poster, förutom Loungevärd, att hjälpa till med upprigg av mässan (4:e eller 5:e november) 3-4 timmar (middag eller mellanmål kommer bjudas på beroende på vilket pass). Det ingår även att vid ett tillfälle hjälpa till med t.ex. invigningen. Info om exakt vad som gäller för varje post kommer på värdutbildningen. Du kommer under mässdagen, den 6:e november, att ha tid att besöka mässan vid minst ett tillfälle och har möjlighet att gå på Utnarm-banketten tillsammans med företagsrepresentanter och övriga värdar. Som tack för ditt arbete får du även ett intyg som kan användas som en merit i framtiden.
En obligatorisk värdutbildning kommer hållas 29:e september där det bjuds på fika. Där får du den information du behöver för att genomföra engagemanget på bästa sätt.
Nedan finner du information om de värdposter som Utnarm söker. För att läsa mer om varje post, klicka på “Läs mer/mindre”. Det är viktigt att skriva en bra motivering för att vi ska kunna avgöra vilka personer som är lämpligast för uppdragen. Kontaktuppgifterna används enbart för att kontakta er och kommer inte att sparas i framtiden.
För att ansöka behöver du vara medlem i Uppsala teknolog- och naturvetarkår, om du inte är det kan du enkelt bli det här: www.utn.se/blimedlem
Har du frågor kan du skicka dem till Rekryteringsansvarig Tove Frænell på recruitment@utnarm.se, alternativt fråga ansvarig kommittémedlem vars kontaktuppgifter du finner nedan. Vi hoppas du vill vara med och skapa Utnarm och vi ser fram emot din ansökan!